Аз не съм казал никъде, че съм против карането на фарове при намалена видимост от каквитои да било причини и съм ЗА да се върне предишната формулировка на закона.Но да ме задължават 6 месеца да карам с фарове - това е пълна идиотщина! Както има дни с намалена и почти никаква видимост - така има и дни с при които можеш направо в бъдещето да видиш - толкова е ясно!Не знам защо Ви се вижда толкова страшно това да се остави на преценката на всеки водачили - те хората са го измислили вместо нас - ние не е нужно да мислим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стига сме `абили фаровете
Collapse
X
-
Къде би трябвало да се намира това копче.? Аз мисля, че нямам такова.Immortal написа:Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.
Коментар
-
Колегата кара Дедра при него може да е на друго място. При теб би трябвало да е на конзолата на километража а може и да нямаш зависи от класа на обурудване.Inessita написа:Къде би трябвало да се намира това копче.? Аз мисля, че нямам такова.Immortal написа:Копчето случайно винаги трябва да е на МАКС, т.е. на НУЛА ("0").Всички останали положения навеждат фаровете НАДОЛУ, когато колата се натовари отзад и предницата се вирне - например като се качат хора отзад или се натовари багажника.При Дедрата, както и при някои модели на Типо и Темпра тази система е автоматична и не зависи изобщо от водача.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Идиотщина е да тълкуваш закона спрямо себе си! Замислял ли си се, че на пътя има и други участници... освен тебе?Нищо лично - просто тема за размисъл.Другите въобще не съм им чел полюциите - дразни ме когато хора чието мнение уважавам, се изхвърлят като...kiro_of_the_day написа:Аз не съм казал никъде, че съм против карането на фарове при намалена видимост от каквитои да било причини и съм ЗА да се върне предишната формулировка на закона.Но да ме задължават 6 месеца да карам с фарове - това е пълна идиотщина! Както има дни с намалена и почти никаква видимост - така има и дни с при които можеш направо в бъдещето да видиш - толкова е ясно!Не знам защо Ви се вижда толкова страшно това да се остави на преценката на всеки водачили - те хората са го измислили вместо нас - ние не е нужно да мислим.Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Аз предлагам един ден като дойде Шумахер в България всички да спрем да караме. Защото той като може неща дето ние не можем - явно нямаме място на пътя.През тези 4 месеца (а не 6) ако дори един човешки живот е бил спасен благодарение на фаровете през деня - то това изплаща абсолютно всички крушки в тая държава, ’похабени’ за тоя период.Колегата дето сменил три комплекта крушки за 4 месеца мога едно да му кажа - проблема е или в крушките, или в инсталацията ти, това просто не е нормално и няма нищо общо със закона.
Коментар
-
Наистина май не се разбираме с някои.1. Дедрата наистина няма копче за регулиране на фаровете по височина, защото има система за автоматично регулиране. Делтата обаче има такова копче.2. Ел.регулирането на фаровете НЕ Е за регулиране на фаровете (колкото и абсурдно да звучи това). Фаровете на всички коли се регулират от самите фарове, отпред, има си съответните винтове за това. Когато фаровете се регулират, копчето вътре в купето трябва да е настроено на "максимално вдигнати фарове", каквото и да показва на скалата си. Това ’копче’ се използва САМО тогава, когато отзад се качат пътници или в багажника се сложи нещо тежко. Тогава задницата на колата кляка, а предницата се вдига. Нощем това води до ’вдигане’ на правилно регулираните фарове нагоре и заслепяване на насрещните водачи. Именно тогава се използва това ’копче’, за да се свалят надолу фаровете. Когато колата възстанови нормалното си положение - с шофьор и пътник отпред (само), то тогава копчето следва да бъде върнато пак на ’максимално вдигнати фарове’. Не всички автомобили имат регулиране вътре от купето (било електрическо или не).
Коментар
-
Направо сте гениалниAtanas71 написа:deadairplane написа:Да не би да искаш всички задружно да кажат, че си герой????Не, не си.Особенно пък фаровете за мъгла, това е висша форма на простотия и келешлък.westdogg написа:Точно обратното е , ако не обичаха да им казват какво да правят и зимата нямаше да си пускат фаровете, а не да изпълняват като мишки. Аз понеже не обичам да ми казват какво да правя , за това карам целогодишно на къси+фарове за мъгла, говоря си по телефона, не слагам колан и т.н. Пишете разни неща ,че Ви третират като роби, ми не изпълнявайте бе, а не само да търкате клавишите и да хленчите .
Съгласен съм с теб колега
Използването на фаровете за мъгла не по предназначение е глупост. А има и отделни водачи които пускат и задните стопове за мъгла
но те се отличават от другите и по пресъстващите по колата сини диодчета 
А случайно да сте чували , че и фаровете за мъгла се регулират и ако са добре регулирани не заслепяват. Ако за Вас не е важно да си осветявате пътя от страни, за мен е! Ето една стара снимка , на която единия ми фар е регулиран, а другия не. И искам разбирачите да ми кажат дали регулирания фар за мъгла заслепява повече от късите? . Btw вече и двата са ми регулирани.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Това, че нещо е написано в Закон в никакъв случай не означава, че е правилно - примери дал Бог,а и винакъв случай не означава, че трябва да съм съгласен с него и да нямам свое мнение.Горното обаче не означава, че не трябва да спазвам закона. Изобщо си нахвърлял еклектичен сбор от мисли, от които не мога да разбера какво искаш да кажеш точно.А и тона ти никак не ми харесва. Ако аз съм се изхвърлил в 1 мнение - ти го правиш през 1.nikki_sixx написа:Идиотщина е да тълкуваш закона спрямо себе си! Замислял ли си се, че на пътя има и други участници... освен тебе?Нищо лично - просто тема за размисъл.Другите въобще не съм им чел полюциите - дразни ме когато хора чието мнение уважавам, се изхвърлят като...kiro_of_the_day написа:Аз не съм казал никъде, че съм против карането на фарове при намалена видимост от каквитои да било причини и съм ЗА да се върне предишната формулировка на закона.Но да ме задължават 6 месеца да карам с фарове - това е пълна идиотщина! Както има дни с намалена и почти никаква видимост - така има и дни с при които можеш направо в бъдещето да видиш - толкова е ясно!Не знам защо Ви се вижда толкова страшно това да се остави на преценката на всеки водачили - те хората са го измислили вместо нас - ние не е нужно да мислим.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колега напълно те подкрепям . Снимките дето ги е показал Immortal красноречиво показват че на пътя се срещат всякакви идиоти. Това е престъпление в такава видимост да се кара без фарове. Но защо трябва да ни задължават в слънчеви дни и чудесно време да караме на фарове . Не се ли крие тук някаква заблуда че видите ли ще карам бързо защото всички коли ще са с запалени фарове и ще ги виждам отдалече ? Я ако си караме по правилник с разрешената скорост с нормална дистанция не правим непредсказуеми изпреварвания дали ще има смисъл да говорим за някакви си фарове .И десет фара да му запаля който си е идиот на пътя пак ти излиза насреща като торпила. Е двата месеца от Нова година като карахме на фарове защо пак има над 100 жертви на пътя ???? Какво ги спасиха пуснатите фарове ?? Култура на движение трябва колеги култура и колегиалност.kiro_of_the_day написа:Аз не съм казал никъде, че съм против карането на фарове при намалена видимост от каквитои да било причини и съм ЗА да се върне предишната формулировка на закона.Но да ме задължават 6 месеца да карам с фарове - това е пълна идиотщина! Както има дни с намалена и почти никаква видимост - така има и дни с при които можеш направо в бъдещето да видиш - толкова е ясно!Не знам защо Ви се вижда толкова страшно това да се остави на преценката на всеки водачили - те хората са го измислили вместо нас - ние не е нужно да мислим.
Коментар
-
Г-н Коцев, жертвите за двата месеца са 100, щото карахме на фарове.Ако карахме БЕЗ фарове, сигурно щяха да са 200.Лично мое мнение.Изобщо съм се отказал да споря на тая тема, както и по-горе писах. Но не мога да разбера хора, които уж карат коли, а твърдят, че запалените фарове с нищо не помагат.Абе хора?!?!? Аз карам по около 25-30 хил. км на година.От тези километри 80% са извънградско. Светнатите фарове на насрещните коли страшно много ми помагат да ги виждам отдалече.Явно снимките действат, затова обещавам, че при първа възможност ще изляза извън града и ще ви направя още няколко снимки на прав участък при ясно време. Да видим дали няма смисъл от фаровете.В никакъв случай не правя връзка между включването на фаровете и скоростта. (това за Коцев).Обяснете ми тогава, защо на някои от новите коли фаровете изобщо не могат да се гасят?!? Вие повече ли разбирате от инженерите на тези автомобили?!?А кому са нужни такива правила, ако наистина не е доказана ползата от тях? На лобито на търговците на крушки ли? Несериозно.
Коментар
-
Няма как да знаем дали ако не карахме с включени фарове жертвите нямаше да са с една повече, нали? Както каза колега по-горе един живот да е спасен си е заслужавало. Не може включването на фаровете да е по преценка на водача, защото както се вижда на снимките на Immortal някои не могат да преценяват добре. И тогава не могат и да бъдат глобени. То дайте тогава да няма ограничение на скоростта, а да е по преценка на водача, а? Доколкото разбрах от тук 2011 година ще се кара целогодишно на фарове. Тази мярка е взета след хиляди тестове, статистики, проучвания. Защо ние все си мислим, че сме по-умни от другите не знам?коцев написа:Е двата месеца от Нова година като карахме на фарове защо пак има над 100 жертви на пътя ???? Какво ги спасиха пуснатите фарове ?? Култура на движение трябва колеги култура и колегиалност.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
И мен ме интересува.Прочетох обстойно Раздел IX "Изпреварване" Чл.41-Чл.43 и Раздел IV "Скорост и дистанция" Чл.21 и никъде не открих такова разрешение.Призовавам употребата на "идиот" и нейните производни да се прекратят!ls1 написа:Моля те, посочи ми го това къде е в закона. Не се заяждам - само се образовам да знам.Lane Staley написа:За второто - законът разрешава превишаване на максимално разрешената скорост при изпреварване.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
И аз го търсих, но не го намерих. Това ми го е казвал инструктора ми и вунаги ми е звъчало логично. И продължава да ми звучи така, макар да не го намирам в закона. Следователно - в грешка съм, няма го в закона, но не мисля, че можеш да изпреварваш без да превишаваш разрешената скорост.Stefanaki написа:И мен ме интересува.Прочетох обстойно Раздел IX "Изпреварване" Чл.41-Чл.43 и Раздел IV "Скорост и дистанция" Чл.21 и никъде не открих такова разрешение.Призовавам употребата на "идиот" и нейните производни да се прекратят!ls1 написа:Моля те, посочи ми го това къде е в закона. Не се заяждам - само се образовам да знам.Lane Staley написа:За второто - законът разрешава превишаване на максимално разрешената скорост при изпреварване.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар